
خدا قشنگ روزای خوب و بدو یکی درمیون چیده... دیشب خوب بود خوب نبود شاید خوبیشو ساختیم فک ک...
ادامه مطلب
xa0امروز یا بهتر بگم دیروز رفتیم پیش دکتر. اس خیلی اروم شدمخیلی بعد راه رفتن و قدم زدن تو کوهسنگی و سه تا معجون و یدونه آب سیب :)) همه چی خوب بود ولی نمیدونم چرا هروقت ص.پ میاد همه چی خراب میشه گریه هام تا ساعت 12/5 شب #اعتماد اوه شت مهراد بیدار شد دلمم دوباره درد گرفته میترسم بگم بگه تو چقدر داغونی :/ ساکت می مونم . توی ماشینم این اخریا داشت اذیتم میکرد خداروشکر دوباره خوابید حوصله صدای گریه ...
ادامه مطلب