بزار بین من و تو دستای ما...

خرید بک لینک
امروز یا بهتر بگم دیروز رفتیم پیش دکتر. اس

خیلی اروم شدم

خیلی

بعد راه رفتن و قدم زدن تو کوهسنگی و سه تا معجون و یدونه آب سیب :))

همه چی خوب بود ولی نمیدونم چرا هروقت ص.پ میاد همه چی خراب میشه

گریه هام تا ساعت 12/5 شب

#اعتماد

اوه شت

مهراد بیدار شد

دلمم دوباره درد گرفته میترسم بگم بگه تو چقدر داغونی :/ ساکت می مونم . توی ماشینم این اخریا داشت اذیتم میکرد

خداروشکر دوباره خوابید حوصله صدای گریه شو ندارم خودم از گریه سردردم

خواب ارومم میکنه

خیلی

آشوووووبم!

آرامشم...

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: دستای, نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 22:10

صفحه بندی