بنشین برایت چای دم کردم...

خرید بک لینک
زاستی یادم رفت بگم

دیشب تنها پاپیون بودم

گل خریدم واسه خودم

از همون پسره علیرضا

واسم چای اورد بازم

هیچو بهش دادم اما

میگه هر روز بیا

همون هفته ای یبار خوبه

:)

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 23:42

صفحه بندی