از قبل و بعد گریه ی زن ها...

خرید بک لینک
چرا پاییزا بیشتر کابوس میبینم؟؟؟

چقدر بد بود

فرار کردن توی تاریکیا

توی کوچه باغا

رانندگی

گیر افتادن توی بن بست

خدایا این کابوسا کی دست از سرم بر میدارن

میییییترررسم!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت: 21:23

صفحه بندی