چون اره در گلوی سپیدار مانده ام!

خرید بک لینک
حالم خوب نیس

فکرم درگیره

دلم میخواد گریه کنم

از درون دارم خورد میشم

از درون دارم میریزم

کسی ک ایم وقت صبح...

کاش میشد یکبار برای همیشه مرد

فقط گناهامه که نگهم داشتن

توبه نکردم!

چطوری میشه رها کرد؟

باید برم؟

از کجا معلوم جای دیگه ای بشه خوشبخت تر بود؟

ای خدااااااا

دارم دیوونه میشم

به دادم برس!

بهم بگو چقدر ممکنه کم بیارم

بهم بگو میکشم با این اخلاق یا نه؟

بهم بگو!

خدایا

دیگه بریدم

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 20:06

صفحه بندی