تو هر شهر دنیا که بارون میاد...

خرید بک لینک
دیروز فقط اسمش جمعه بود

عادلانه نیس اگه دیروز عصرو عصر جمعه یاد کنیم.

چه بارون قشنگی میومد روی کوه!!!

نون کشمشی گردویی خوردن توی سرما و بارون و آلاچیق!

آهنگ گوش کردن

دویدن زیر بارون... 

آش گرم گرم خوردن توی ایزی دیزی

اونم یکی و نصفی :))

بارووووون

خونه خاله الف!

خونه داداشی و بعدش بازار و کلی خرید ...

لاک خریدم بازم 😊 با کلی لوازم آرایشی و اینا...

 

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 20:06

صفحه بندی