وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه میزنه...

خرید بک لینک
نشستم رو کوه

زل زدم به خیسی خیابونا و  فقط صدای لاستیک ماشینا ...

چه آرامش خوبی داره اینجا. ادم باورش میشی همه چی خیلی کوچیک و بی ارزشه! مگه ما کی هستیم که زندگیو واسه خودمون اینقدر سخت میکنیم...؟ 

#آرامش

#بارون

#صدای چیک چیک

دومین چهارشنبه ای که تنهام و بارون هست

این بار فرق داره

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 15:23

صفحه بندی