شبی با خیال تو همخونه شد دل...

خرید بک لینک
نبودی ببینی چه ویرونه شد دل...

...

لعنتی این شبایی که باید پیشم باشی و تا صب نیستی چقدر سخت میگذره.

اونم توی جمعایی که همه میشناسنت و سراغتو میگیرن و توقع دارن باهم باشیم...

حس میکنم با این کارت چقدر ترد شده و تنهاییم از همه...

چقدر لازم بود باشی و نبودی!

.................

کی میخونه اینارو بنظرت؟

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 10:24

صفحه بندی