خواااابم یا بیدارم؟؟؟

خرید بک لینک
چقدر خوبه توی هر کاری سلیقه آدمو قبول داشته باشن...
چه حس قشنگیه وقتی ازت مشورت بخوان توی انتخابشون!
اینکه حتی لباساتو تحسین کنن رنگایی که انتخاب میکنی طرحاش
اینکه ازت میپرسن بنظرت چجوری قشنگ تره؟
امروز پر بودم ازین حسای قشنگ
از یه عالمه تحسین
جمله های خوب
عالی بود
ولی به شدت خستم
بخاطر اون قهوه ها تا 4 نخوابیدمو الانم از 7 بیدارم
دلم یه عالمه خواب میخواد اونم توی اتاق سردی که آفتاب اومده تا وسط اتاق و افتاده روتخت
تختی که وسط وسط اتاقه
چشمام داره بسته میشه
خووووووو پیشششش

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 9:23

صفحه بندی