گلودرد و سردرد
تنگی نفس
درد قفسه سینه
این تنها باریه که اگه بدونم بخاطر قلبمه بیشتر از هرچیزی خوشحالم میکنه!!!
میترسم... نه بخاطر خودم! خدایا خودت به خانوادم رحم کن. سخته این روزا همش چشات خیس باشه. سخته وقتی میشنوی ترس باعث ضعیف شدن سیستم ایمنیبدن میشه. سخته وقتی عزیزترین ادمای اطرافت ناراحتی قلبی و ریوی و دیابت داشته باشن...
امشب تلویزیون میگفت بیماری تو خیلی از ادما تا اخرین لحظه خودشو خیلی نشون نمیده!
راستش این اولین باره که از خودم دارم میترسم!
کاش میتونستم از همه ادمایی که منو میشناسن حلالیت بگیرم...
کاش اگه قراره بمیرم با آرامش باشه
خدایا خودت کمکم کن
....
ما را در سایت . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 10:30