بودن یا نبودن!

خرید بک لینک

یه جایی نوشته بود: «همه ما دست کم در روایت یکنفر، هیولایی نفرت انگیزیم.» خواستم بنویسم نه! واقعا من از هیچکس نفرت ندارم و همه آدمهایی که می شناسم رو دوست دارم، ولی نتونستم. عجیبه که گاهی از کسایی متنفر میشی که حتی یک بارم از نزدیک ندیدیشون و برخوردی نداشتی. من از آدما متنفر نیستم، من از خیلی نگرشها، برخوردها، باورها، تعصب و اعتقاداته که نفرت دارم... کاش زنده باشم و روزی رو ببینم که دنیا جای قشنگتری برای زندگی همه باشه. ....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 19 آبان 1402 ساعت: 15:11

صفحه بندی