یه بیت از سیاوش قمیشی رو خودت اینجا بزار...

خرید بک لینک

یه آفتاب قشنگی از پنجره اومده و سایه گلارو انداخته وسط فرش... مینو بالای قفسش پراشو باز کرده و داره آفتاب میگیره. بعد مدتها کوچه ساکته و تنها چیزی که دوست ندارم الان اینه که پای سیستم به پایان نامه و پروژه هام فکر کنم...

پاییز خیلی قشنگه، کاش تمدید می شد ...

پ.ن: دلم میخواست الان وسط سر و صدای میناها، تو وکیل آباد زیر اون یه دونه درخت بلوط نشسته بودم... دلم برف میخواد!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: جمعه 19 آبان 1402 ساعت: 15:11

صفحه بندی