سال بلوا رو تموم کردم، گوشیم آهنگ hello my love گروه koop رو پخش میکنه. به دیشب فکر میکنم، به باور ناپذیری!
امروز کارای زیادی دارم...
عجیب فراموشکار شدم... فراموشی خوبه یا بد؟! نمیدونم. هرچیزی که هست آرومم میکنه. گاهی وقتها حتی ساده ترین چیزهارو به خاطر نمیارم. انگار آروم آروم دارم به غبار تبدیل میشم، بی رنج! بی کینه! سررررد...!
..........
یاد آور:
باران شبیه من نمی بارد
این روزها خاموش و بی حرفم
آنقدر دلسردم که حس کردم
باران که نه! اینجا خود برفم...
....
ما را در سایت . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت: 15:15