بی هیچ اشک یا خنده ای، بغضی، صدایی
دوباره خواب دیدمت
همه تو بودی
جزیره بود
دریا بود
هیچ بود
همه هیچ!
با پلکی تمام شد!
...
فردا عیده. بازهم بیخوابم. این خواب لعنتییییی... مینو رو بازوم خوابه. موهام خیس خیسه. چشمام خستس. اما هزارتا فکر توی سرم میچرخه. از دور بودناااا...
#بازار
#چوب_مینو
#ریمل
#ازون_دفترچه_کاغذ_کاهی_رنگی_رنگیااااا
#شب_تئاتر_مسعود
#بستنی_سوهان_بدمززززززه_خر_است
#و_عشق_تنها_عشق...
پ.ن:میگه تو و مریم دوستای خوبی میشیم. من... مریم...! همیشه به چشم رقیب بهش نگاه کردم. سخته تصورش
پ.ن2: کرم و گردنبندمو پس گرفتم
پ.ن3: اسپری خوشبوی لنتیییییی
....
ما را در سایت . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 5:47