من که حالم خوبه بیشتر می خندم...

خرید بک لینک
یه روزی به جایی میرسی که دیگه هیچیو سخت نمیگیری چون این حقیقتو باور کردی که همه چی تلخ یا شیرین میگذره. دوشب پیش با کابوس از خواب پریدم کابوسی که توش با لباس سیاه داشتم میرقصیدم و میدونستم عروسیمه. کابوسی که توش سگا بهم حمله کردن و مینو رو تو بغلم گرفته بودم و جلوشون واستاده بودم. کابوسی که توش کسی بود که نباید می بود. اما باور کردم به گذشتنش. به خواب بودن و با یه صدقه دور کردنش. به خنده های چند ساعت بعدش...

دلم یه فیلم وحشتناک میخواد

حوصلم سر رفته

انگار نه انگار شنبه امتحان دارم :))

کسی فیلم ترسناک خوب میشناسه عایا؟؟؟ معرفی کنه ☺

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 5:47

صفحه بندی