
پاییز رسید...!پاییز قشنگم که هرسال واسم کلی حال خوب میاره.پارسال درست مثل همین لحظه ها بود.خوشبختیو با تموم وجودم حس میکردم و دقیقا خودمو توی بغل خدا می دیدم که انگار میگفت: ببین! همه حواسم پیشته! واست قشنگ ترین و بهترین حال دنیا رو کنار گذاشتم که خیلی زود بهش میرسی. یه جوری هم ترتیب همه چی رو دادم که حتی تو خوابتم فکرشو نمیکردی اینجوری اتفاق بیفته...اون یک ساعت و ربع پرواز از اون بالا بنظرم دقیقا توی بغل خدا بود.حالی که واسه همه حتی یکبار تجربه کردنشو آرزو میکنم؛ وقتی که اشک نگرانی و غم خیلی زی...
ادامه مطلب